fredag 24 juli 2009

investera?

Ja det är den stora frågan det,men jag tropr det blir så. Vårat hus är el uppvärmt, vilken innebär hiskliga kostnader på vinter halvåret.. men det finns en luft-vatten pump som man kan sätta in, vi har sett för 24000:- ungefär.. göran säger att han kan montera.. och då ska den i princip halvera kostnaderna.. låter rätt bra eller hur? Ska se om jag kan få någon som har företag att beställa den åt mig så jag slipper momsen :/ aja vi får väl se..
Nu ska jag betala räkningar och sedan göra mitt slut prov i rehabilitering/habilitering. Har inte ens fått betyget från förra kursen.. de suger! Men men vad gör man inte..
dags å sätta fart.. man har 6 timmar på sig från det att man laddar ner det..
önska mig lycka till ;) kram å knuff

1 kommentar:

  1. Hej.. Ja man blir lite besviken,men så är det. Ja det känns som om mini har vänt sej, men jag är inte säker, får se på onsdag. Va skönt att din kille verkar förstå nu då =) Va händer i helgen då? Kram

    SvaraRadera