måndag 13 juli 2009

Ensam hemma då..

Japp det är inte roligt, men idag fick jag in min uppgift till nti, läser ju på distans till undersköterska samtidigt som jag är hemma.. Men har inte fått mitt betyg i den kursen som var avslutad för två veckor sen.. det stör mig lite.. men men..
Ja idag åkte jimmy strax efter fem för att jobba å lämnade mig å stackars bella hemma :( men men.. saknar jimmy jätte mycket nu tur att han kommer hem snart.. ska gå upp å förbereda maten sen.. har en data i källaren..
Idag fick jimmy sina nya maskiner oxå :) Har inte sagt det till honom så han kommer bli jätte glad nör han kommer hem =) bella skällde som tusan på det stackars budet men han var inte hundrädd så bella blev glad och bli lite klappad. Bebisen sparkar å lever att våran lilla klump ska vara kvar i magen i 47 dagar till är ganska otroligt... kommer nog inte ha revbenen kvar på höger sida sen för jäklar vad det sparkar där :P
Nehe om jag skulle gå och vila en stund och ta ett litet tilltugg, blir ju inte mat förrän typ halv tre eller nåt idag om inte ännu senare. Och fröken andersson blir som ett litet gravid monster om hon inte får mat som hon ska :D haha
ha en bra dag allihopa!
kram å knuff

1 kommentar:

  1. Hej. Tack så mycket. Just nu spöregnar det här,men vi ska ju inte åka förän te möran, så vi får hoppas att det blir bättre. Såg att du läser till undersköterska =) Jag är undersköterska på en akutvårdsavdelning på ett sjukhus, jätte kul. Men det va väldigt tungt det sista. Kram

    SvaraRadera