måndag 20 juli 2009

ny vecka,nya möjligheter!

japp. Ny vecka nya tag.Började dagen med att gå upp 9.40 :) de e ganska skönt å sova så pass. :) dagen blir inte så lång då.. sen gick jag å bella med tidningen till mormor,men hon var inte hemma så då gick vi fålerundan runt,att det kan skilja så på att gå åt olika håll,gick de jobbiga hållet idag,men jag känner att jag inte blir riktigt lika andfådd.Har nämligen bestämt mig för att hålla ner vikten nu! Å bella får sin dagliga motion dess utom. Sen kom Pär och vi pratade en stund med blivande "momor" alltså "" betyder plast mormor =).Sen åkte vi hem för att få ordning på elen. 2 timmar senare typ så kom Pär på att det fattades en nolla! Woho! Så nu kan jag tända nere när jag kommer uppifrån,vilket ska bli väldigt skönt,särskilt nu när det blir mörkare på kvällen/natten.Jag är nämligen lite mörkrädd :) Nu väntar jag på att klockan ska bli lite efter kl 15 så ska jag börja med mat,blir så avancerat som kokkorv och bandspaghetti ^^ men gott med det enkla ibland oxå.hade ingen fantasi heller på vad jag kunde tillaga :/ Ja,så jag å jimmy har rett ut hans stora misstag som kunde blivit hans största misstag,men nu förstår han säger han iallafall och han skäms nog över sitt beteende.Så får hoppas på de för sådana grejer orkar jag inte med sen heller.Men har lite svårt att föreställa mig ett liv utan honom nu,trots hans beteende så älskar jag honom och kan inte se en framtid utan honom.
Ha en bra dag,resten som är kvar.
kram å knuff från en någorlundare lugnare bebis å en hund som är helt slut efter promenaden :)

1 kommentar:

  1. Hej. Ja allt e bara fint.. Va ute idag och skulle köpa lite smink, så hitta jag ett par sååååå snygga jeans, gud va jag längtar tills man kan ha vanliga jeans igen, haha.. Hur går det för er? KRam

    SvaraRadera