onsdag 15 juli 2009

attans!

Inatt, när bella gick och trippade runt sängen så låg jag och funderade på att jag skulle behöva å köpa mattor och lägga runt sängen.. tre stycken sådana gångmattor måste de vara med gummi under.. ah vad står inte i i tidningen idag.. utförsäljning på just sådana mattor.. å riktigt billigt med 20:-/metern.. perfekt för mig!
problem 1... jag haringen bil.. jimmy jobbar ju.. skulle vara käckt å möta upp honom vid 15 idag..
men får la se.. får jag tag i bil så får jag annars så skiter sig de med...
planer idag... ska ner till mormor med tidningen och korsordet som jag inte kan mera på.. så de får hon hjälpa mig med.. jag skulle behöva dammsuga, fick ju klippt gräsmattan igår.. de är skönt när det är gjort, + att jag tvättade upp all tvätt.. :) lite små redig igår...
men så mycket knott å skit som var ute.. gick inte ligga ute på gräsmattan dom bara bet en hela tiden.. ne får väl ta tag i dagen å göra nåt av den.. ta bella på en pomenix ner till mormor så blir hon glad... ska fundera på vägen om jag vågar fråga mormor om jag får låna hennes bil eller kanske ska strunta i de? Nej jag bestämmer mej på vägen...
ha en bra dag.. kram å massa knuffar från en bebis som inte slår sönder hela höger sidan längre *peppar peppar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar