söndag 28 juni 2009

Tatuering, el och byggmax..

Denna helgen har varit jätte trevlig! Lördags var vi i borås och köpte tyg och gardiner, stänger och annat.. så skulle jag få tag på en spånskiva till sänggaveln.. Åkte till Norrby trä.. stängt naturligtvis bara för de är trevliga.. åker till bygg max.. hittar en spånskiva som var 12 bred men skitsamma vi skulle gha en sån. Får inte in den i bilen.. och då frågar jimmy om det går få den sågad till det måttet vi ska.. den ska vara 160*80 istället för typ 240... ja där uppe.. med HANDSÅG! Vilka idioter.. inte fan kan man ställa sig och göra det med handsåg! Slängde tillbaka skiten och åkte hem! Nej först handlade vi.. det förstörde nästan hela min dag.. Sen kom vi hem och fixade och donade med listerna till rummet å så.. sen kom mormor, lillebror och Pär och käkade gerillat med oss sen satt jag, jimmy, Pär och mormor å spelade kort till halv elva tror jag.. väldigt trevligt.
Idag kom andreas, kusinen och skulle tatuera sig.. å så blev det.. sen hade mormor köpt glass så vi fikade lite.
Men Pär kom idag och skulle hjälpa oss med elen.. vilekt visar sig att det är precis samma skit som det var nere i källaren.. måste dra om varenda kabel! + att vi ska installera nytt proppskåp... den som inte har jobb skaffar sig hus säger jag bara! haha
Ne men det är skönt att få ordning på det nu i allafall så slipepr man fundera på det sen längre fram när ekonomin är tajt som den är..

Ha en bra kväll allihopa!

Kram å knuff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar