onsdag 24 juni 2009

Det är nu allt händer!

Japp nu har vi varit på ikea häromdagen... köpte golv till alla rum uppe =) kommer bli kanon och lätt att städa :D NU har vi målat de väggarna i sovrummet som ska vara mörk lila eller vad man ska säga.. tapetsering, spackling och lite målning kvar... sen är vi klara där med :)



för ett tag sen så ringde det en kvinna från h&m och sa att jag sökte jobb i oktober 2008, men är ju gravid så de e inte aktuellt just nu... så sa att jag har en sambo som är varslad som söker jobb.. 2 dagar efter var han på intervju och i måndags ringde de å sa att han får jobbet.. :) Kanoners!

Imorgon kommer svärmor och svärfar hem från USA, så ska hämta de på landvetter strax efter 9 tror jag.. måste laga våran bil emd bara kolla vad det kostar och om svärfar kan göra det.. det vore ganska skönt ;) ne nu ska vi strax spela ps3 :D de e skoj...

var duktig igår med.. 3 vänder till soptippen :D, klippte gräs och lagade mat... sen målade vi rummet första gången ocj målade det helt själv imorse... kunde inte sova.. jimmys klocka väckte mig... kvart över fem.. försöker somna om.. då kommer det en fluga och irreterar HELA TIDEN.. sen blev jag hungrig.. så gck och höämtade frukost på säng till mig :D men inte då.. då gick jag upp strax efter kl 6 och började måla sen ner till mormor och färgade hennes hår :D
Efter det ut till min mosters hus och mata fiskar med mormor.. sen ringde min lillebror och bjöd på lunch :D Pommesfrites och stekt korv :) Det var väldigt gott :D

Ne nu svullnar fötterna och värker så måste få upp de så inte blir för svullna.. svider och sticker i fötterna då..

ha en trevlig kväll :D Kram och knuff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar