måndag 22 juni 2009

Sol,bad och IKEA!

Japp, jimmy tapetserade rummet själv igår.. blev jätte fint. Kommer snart före och efter bilder =)) Jag och mormor har varit ute och cyklat en sväng å Bella badade i ån hemma hos pappa. Så såg vi på åkern jämte att det var ett rådjur som jagade fåglar, så min lillebror gick och kollade, då var det kid som hade hamnat i slotterkrossen när bonden slagit gräset... så hemskt! Å den stackars mamman måste vara helt förstört... :´(
Sen fikade vi lite sen cyklade jag hem igen.. har tvättat lite idag med så lite nytta har jag allt gjort :)

Ligger här nu på soffan, 68 dagar kvar tills bebisen kommer, å nu rör sig bebisen som tusan! Det är så himla mysigt å se när magen rör sig utan att man gör något, men ska bli ännu mysgare när den kommer ut :)
Om jag hittar det vi ska ha så ska min lillebror bygga om min byrå till skötbord så som jag tänkat att jag ska ha de =) tycker det inte finns så många bra lösningar så får fixa min egna ;)

Ikea i eftermiddag... köpa mer golv till de andra rummen och trådkorgar till vår kommande skjutdörrars gaderob :) det blir nog bra när det är färdigt =)

Nu ska jag ligga å kolla på tv och känna rörelser, ska börja laga mat sen om en stund =) Kram å knuff =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar