söndag 21 juni 2009

Sista arbetsdagen..

Ja om jag inte hade varit gravid hade jag firat med champagne ikväll... men det går ju inte...
ja å idag har chrille lovat att komma och sätta upp de sista tapeterna... kan inte stå där och vänta i all evighet,blir tokig när inget händer och jag måste vara beroende av alla andra. Men det rummet är skit och göra själv pga alla vinklar,hörn och snedtak :/
+ att det är mönster passning ^^ inget vidare...
drömt massa konstiga saker inatt igen.. kan man undra varför hjärnan spelar en massa spratt hela tiden. Ne nu ska jag göra nåt annat... vad har jag inte kommit på än....

Bebisen rör sig och ibland nästan kittlas det... ska till bm nästa vecka. ska bli kul å höra hjärtljud och se vad hon säger... =)

ha en bra dag.. jag ska ha nerräkning till kl 22 ikväll :D kram å knuff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar