torsdag 18 juni 2009

Dammsugit hela huset!

Ja nu har jag varit riktigt duktig! Jag har städat hela huset.. men en sak är lite underlig.. får stötar av dammsugaren ibland efter det att vi dammsög damm efter slipning.. men inte hela tiden så får la stå ut med det ;)
Nu ska jag ta det lugnt en stund.. Vila mig lite men fick ingen ro i kroppen idag när jag kom hem på grund av att det var stökigt.. men nu är det rent och fint =)
Hoppas på att Jimmys present kommer snart oxå, ett hemligt äventyr eller en upplevelse eller vad man vill kalla det :D
Vi håller på å grejar i rummet fortfarande men det ska tapetseras idag så snart är det klart :) Så nu kanske det blir fint och så kanske jag kan fjäska till mig sådant golv i sovrummet med...
bebisen rör sig som tusan nu =)
Det är inte sprakar längre utan nu rör sig typ hela magen.. det ser och känns lite mysko men ändå mysigt. Nu ska jag hämta lite saft. Ha en bra dag =)

Kram å knuff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar