fredag 26 juni 2009

På jakt efter sängram och MVC besök.

Japp! Nu var sovrummet klart :D imorgon ska vi bara sätta dit kvarstaven och sen måla idet så har blivit stött.. så nu är jag påjakt efter en sängram 160x200.... Men vet i hundan vart jag ska hitta en....:S vill ju ha något fint med.. Såg en på blocket men får la se..

Som sagt har det varit fullt upp nu... målat, tapetserat och lagt nytt golv i sovrummet..blev kanon fint. Min kusin har varit här på besök.. andreas jobbar som jockey i england annars så han var hemma en sväng :) kul när man blir påhälsad :)

Ne nu ska jag se på när chrille å jimmy spelar spel... får se vem som vinner =) eller a de spelar ju i lag.. haha lägga å kolla på magen nu... :) hela magen rör sig verkligen.. ser jätte mysigt ut! =)

Var hos bm igår med.. blodtryck och p-glukos var bra! Skönt de :) bm försökte hittta tydligare hjärtljud från bebisen och det var inte poppis.. jäklar vad bebisen sparkade till då! hehe men hjärtljuden låg på cirka 148 och magen mätte exakt på linjen på den där på datorn man får se så fick en ny tid om 2 veckor =)

NU ska jag vila! Kram å knuff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar