måndag 12 mars 2012

Våren är här!

Idag har jag gått utan jacka till dagis å hämtat höna, vi fick lämna idag pga omständigheter. Å jag frågade Svea om hon ville åka och de ville hon. :) så iväg med bussen, lycklig tjej!
På hemvägen gick vi via affären åkte lite rutschkana och handlade lite sen gick vi hem och åt mellanmål på altan, nu inväntar vi Jimmy´s sms så jag kan påbörja maten! :)
Åh jag har kommit på hur vi ska bygga om för att få till en riktig hall, så nu saknas bara pengarna ;) de ska vi nog få till i sinom tid!
Ikväll ska jag ner och mäta lite grann nere i källaren, ska ju till Ikea imorgon å inhandla lite nödvändiga saker. :) Enligt smhi ska de bli bra väder imorgon å sämre i slutet av veckan... hum.. konstigt att de inte ska vara fint när Jimmy ´är hemma så jag kan sätta mig i solstolen en liten stund bara ;)
Nehe nu ska jag umgås med mina barn.. ännu en dag till ända snart.... jisses vad tiden går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar