fredag 23 mars 2012

Min nya favorit!

Ja jag har snöat in mig lite på en ny vagn, en enkel vagn, trehjulig.. har blivit kär i swirvel hjul så man lätt kan styra... Och då hittade jag denna underbara vagn hos Jollyroom, och min kusin har sådan vagn till sina tvillingar.. Jag menar varför inte ha möjligheten att ha 2 stycken i enkel vagnen, så ska nog önska mig en ny ;) Denna snyggingen skulle jag vilja ha, bilden är lånad av Jollyroom, jag har beställt innan av de, fick hem grejerna på två dagar, tyvärr var jag tvungen och lämna tillbaka en av grejerna och de var precis lika smidigt. Men nu ska jag drömma mig vidare om en Phil & Ted vagn, en kanon kombination, både som enkelvagn och syskon vagn!
 

4 kommentarer:

  1. Denna vagn har stått högt på min lista. Verkar vara en poppis vagn som går att använda under lång tid. Den hade jag satsat på om jag skulle köpt en syskonvagn denna gång. Finns ofta på blocket. Nu får jag nöja mig med den gamla enkelvagnen och ståbräda där till.
    Trevlig helg, kram!

    SvaraRadera
  2. men du ville väll inte ha en sådan där de ena barnet satt under å inte såg något har ja ett svagt minne av ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. de e om jag ska iväg och åka typ till stan eller så kan de vara super praktiskt ;) nja jag har varit lite anti denna men när jag ändå ska köpa ny enkel vagn kan jag ta en som man kan ha som både och, men min babytravel vagn kommer att användas här hemma på promenaderna :)

      Radera
  3. Nämen!! Vet du vad, jag har ute min Phil&Teds vagn, Sport + syskondel, mjuklift och myggnät.
    Skulle du vara intresserad???

    SvaraRadera