tisdag 20 mars 2012

Allvarlig fråga!

Ja nu har jag funderat och diskuterat med Jimmy och troligtvis om inget annat skulle inträffa framöver så bokar vi en resa till Egypten om de inte skulle dyka upp ett mer prisvärt hotell i annat land. Klicka på bilden för å se mer, och då är min fråga, är de någon mer som helt seriöst vill åka med då? Vi tycker de vore kul å resa med flera. I november, slutet, var tanken att åka, typ v.46.
Jungle Aqua Park Resort - Bild 5 
Ikväll är jag gräsänkling, jodå han kommer hem lite senare men de är iväg å hämtar en sängram till oss och chrilles vinter däck. :) Svea var väldigt förstående måste jag säga. :) Men nu sover de små liven sen en halvtimma tillbaka och mina fötter får en behövlig omgång..... i fotbad :)
Ska vi orka gå hela veckan behöver naglar och annat fräschas till. 
Jag längtar tills alla våra pusselbitar faller på plats, de hade varit så skönt å få allt löst... Tänk vad saker och ting skulle underlättas då! :S
Nehe skriv gärna här på bloggen eller fb, om ni är intresserade av att hänga på, blir vi väldigt många måste vi nog boka snart så alla får sina rum :) Hej hopp, ha en trevlig kväll, de ska jag försöka :)

1 kommentar:

  1. Hade inte varit helt fel och vi hade gärna kunnat haka på, att åka ihop med en annan barnfamilj är alltid bra, det gjorde vi när vi var i Tunisien 2009.
    Nu får vi dock hålla i pengarna lite då det blev ett bilköp som var nödvändigt då vi blir en liten person till i familjen och bilar är ingen billig historia. Sedan så har jag ett badrum som enl mig (inte mannen) ska göras om. Vi har även en gemensam föräldraledighet i 3 1/2 mån framför oss som kostar lite men som vi hoppas att det ska vara värt att få den tiden tillsammans i sommar. Nog om mina utgifter men ska ni resa sedan framåt igen så hojta till för vi har i tankarna en resa med barnen så småningom om det bästa är ju innan den minsta är 2 år för då blir det en liten mindre kostnad. Ha en trevlig dag, kram!!!!

    SvaraRadera