lördag 10 mars 2012

Planering inför Arvids födelsedag

Vi kommer att fira Arvids födelsedag den 25/3, lite av öppet hus. De kommer bjudas på tårta och kaka å saft (kaffe). Vore jätte kul om de kom några för Arvids skull, inget paket krav alls utan bara kom och fira Arvid på sin födelsedag. Skicka gärna ett sms, ring eller skriv på fb om ni kommer så jag har lite hum om hur många som dyker upp.
Men om du vill ha tips och hjälp på vad Arvid ska kunnas önska sig är....
Det är väl vad jag kommer på just nu, alltså en sandlåda (gärna på plats) ;), ute leksaker, förvaring till uteleksakerna, cykelhjälm, får han pengar sätts det in på hans sparande konto och givetvis vagnen jag har i förra inlägget, vore en perfekt kombo till bebis å Arvid ;) Jag uppdaterar väl sidan framöver om jag skulle komma på något mer! :) En begagnad tripp trapp stol skulle Arvid vilja ha med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar