måndag 19 mars 2012

Hemligt paket med postavi...

Jag har gått och gnuggat mig i huvudet sen posten hade kommit idag, jag hade fått ett paket enligt en avi, paket?! Jag har inte beställt något, jag har gått igenom mailen, nej jag har inte beställt något.... hum...
bad Jimmy snällt att han skulle åka till posten och hämta ut de... så kommer han hem med ett paket... blir ännu mer förbryllad...
Så Jimmy tjyvöppnar och säger de e ju en jacka här i?! En jacka från didriksson... de hade jag ju inte köpt?!
Men när jag och Jeanette var på babybarn mässan i Göteborg så hade mobil operatören tre en tävling. Åh jag av allihopa lyckades vinna denna tjusiga jackan, hoppas bara Svea gillar den med, kommer bli perfekt nu när de kommer sommar värme! :)
 Tusen tack för denna fina presenten såhär en måndag, de var ju värt å fira något de var de jag visste ;)

1 kommentar:

  1. Sv Jättekul att du är med och tävlar om en Wigglekart hos mig :) Vinnaren kommer kontaktas både genom blogg och mail, så håll tummarna :)

    SvaraRadera