torsdag 22 mars 2012

Kanon bra dag och en vinst till! :D

Idag har Arvid varit på mycket bättre humör. :) Härligt är tänderna tillräckligt igenom nu så vi får ha våran glada å goe kille. Super skönt! Så jag och Arvid har dammsugit över och mellan våningen, tvättat tre maskiner tvätt och lagt in de, slängt skräp vid återvinningen samt gjort lunch innan vi gick till dagis för å hämta Svea :) Det var en glad tjej som gav världens kram när jag kom :) så himla mysigt!
Sen gick vi hem och satte upp kompost galler så att kaninerna skulle få komma ut lite från sin vinter bur, och de gick bra :) Satte de jämte lekstugan så de får lite social träning ;) hehe
Sen var vi ute och åt mellanmål på altanen och lekte utomhus, plockade fram lite mer trädgårdsmöbler.
Sen var Pär här och byggde färdigt Arvids present, en sandlåda med lock och sittplats :) Jätte fin blev den! Nu ska de bara grävas ur lite sen ska de läggas plats samt grus, härligt att barnen har fått en liten lekhörna, i helgen ska jag och Jimmy plocka fram studsmattan med :)
Sen åkte jag och Svea och handlade lite så pappa och Arvid hade lite egen mys tid hemma :) När vi kom hem så hade Jimmy plockat in kaninerna och dynorna sen gick de upp och la sig.
Hoppas på en bra natt igen, nu har de varit typ varannan natt igen ;)
Det har varit så härligt idag och se Svea och Arvid skratta och busa i lekstugan och däremellan pratat med kaninerna. :) Skönt när de är glada och positiva! Håll tummarna med för på måndag kommer de spekulanter på huset!
Nu ska jag kolla igenom mina mail och greja lite bjuder på en bild på Arvid, när han lånar syrrans stol, när katten är borta dansar råttorna på bordet ;) psst, bild på vinsten kommer när den kommer på posten!

1 kommentar:

  1. låter som en underbar dag! ja saknar er! <3 //sandra

    SvaraRadera