fredag 9 mars 2012

Nu blir de andra bullar!

Just nu ligger jag i badet å bebis sparkar vågor. Men nu ska de bli andra bullar. För jag måste ändra min inställning till jobbet, de är vad det handlar om. Skit i att jag ska lyfta,städa, springa fram och tillbaka på larm. De spelar väl ingen roll. Det är sagda ord från en som tydligen vet vad den pratar om. Ska skriva ett brev till fk och fråga om handläggaren personligen tar på sig ansvaret ifall att de skulle hända barnet eller mig något. Men så enkelt är de jag är bara en arbetsskygg, lat, gnällig gravid tjej som måste ändra inställning. Klart att jag ska jobba och Arvid å Svea åka till dagis 6-17. Varför ska de vara hemma för när andra kan ta hand om de? För pengar är ta mej Fan allt i livet!

2 kommentarer:

  1. Jag gjorde det när jag vänta Hugo och de bara skratta mej i ansiktet. Men hoppas du har bättre tur. Lycka till =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det är väl inget att vara gravid. Det är inte de minsta jobbigt, kroppen vänjer sig,från en säker källa och tunga lyft gle ingenting de finns väl inget som kan ta skada av de?
      De där Jävla miffona på fk kanske skulle lyfta arslet å jobba istället för att sitta och läsa papper. Blir så förbannad!

      Radera