onsdag 28 mars 2012

Säg är de konstigt att man längtar bort någongång...

Nu hade de varit så skönt att bara komma bort en vecka eller så.. tyvärr inget flygbolag som vill ha med mig på någon resa så får hålla oss på närmare avstånd. Ibland sitter jag här och funderar över om vi inte ska dra iväg till Jimmys farmor, då behöver vi en veckas föräldrapenning för Jimmy, och sen när vi åker dit måste vi stanna någonstans längs vägen för barnen pallar inte så lång resa...
Men sen finns en annan tanke om att kolla å åka till sälen... eller något, inte för själva skidåkningen för de förstår jag med att vi inte kan göra, men de hade varit skönt att bara vara borta lite grann....
Känna att man inte har en massa måsten...
Men då sätts de käppar i hjulet... Men men skit samma, jag får sitta hemma och bli gammal å grå med mina barn. ;)
Just nu spöregnar de så de dånar inomhus, tur jag fick in kaninerna innan regnet... ^^ inte kul för varken mig eller dom att vara ute och hämta in de ;) Jag har lite planer för fredag så hoppas på uppehåll då! Imorgon ska vi en sväng till affären och då blir de en vagn promenad idag beställde nämligen Svea hämtning med cykel och de gick fint, bara hunden som inte mäktade med... så tur mormor var med :)
Nu är de final i mästerkocken... hejja hejja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar