onsdag 21 mars 2012

Ingen mer kyrkis för oss & välspenderade 1500:-

Nej nu är de slut på att gå så mycket på onsdagar, de lär inte bli bättre direkt, första promenaden är absolut inga problem till kyrkis men andra, när vi kom ner för kyrkbacken trodde jag att jag skulle svimma... var helt slut och då visste jag hur långt till jag var tvungen att gå... När vi kom på rakan trycker det och gör fruktansvärt ont i magen och huvudet var helt åt fanders.... :( Så sista biten var en kamp mellan mig och smärtan.. men jag vann och vi kom in... barnen fick se på madicken och jag fick lägga mig på soffan en halvtimma... så nej tyvärr, nu är de slut på de dubbla hemska promenaderna.

Igår var Jimmy iväg och hämtade en sängram och jag kan säga att de var nog våra mest väl spenderade 1500:- hur idiotiskt den än var å åka lite utanför Ängelholm för att hämta den, anledningen till att vi inte köpt någon närmare?! Jo för vi har två sängar som är 105cm breda, alltså 210cm bred, hittade en sådan begagnad på blocket i hela Sverige. Hade inte lust å betala 9000:- vilket en ny kosta + att Chrille skulle hämta sina vinterdäck. Men jag är grymt nöjd och som sagt, väl spenderade 1500:-. Visst blev de tjusigt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar