tisdag 10 maj 2011

Står allt rätt till?

Ja igår gick Arvid och la sig runt 19.30 cirka, jag kom i säng vid 21 tror jag.. och tänkte att det är ingen mening med att jag somnar Arvid vaknar ju snart ;) Sen låg jag å titta på ishockeyn och sen somnade jag när den var slut, sen vaknade jag vid ett, fortfarande inget från Arvid.. sen vakna jag igen 3.30 och tänkte att jag måste titta så allt står rätt till.. snart 7 timmar utan mat. Jodå allt var som de skulle och 3.45 vaknade han och åt redigt, Svea kom då med, i bara blöjan och tröjan i ena handen å en bok i andra ;) Fick dock kopmletera den utrustningen med nappen och snutten :)
Arvid somnade om och vaknade 6.45 precis lagom! Då hann han å äta, klä sig och jag hann klä på mig innan vi väckte stora syster :) så idag känner jag mig ganska utvilad, skönt!
idag står de dagis och bvc på schemat å i eftermiddag efter 14 får vi besök. Så njut av solen vi vet aldrig hur länge vi får ha den!

2 kommentarer:

  1. e de någon som ljuger för dej/er.. du verkade inte så glad i föregående inlägg..

    SvaraRadera
  2. Vilken redig liten kille, lik syster =)
    Hoppas dagen varit bra
    Ringer sen
    Kram Kram

    SvaraRadera