onsdag 4 maj 2011

Inte helt bra!

Det gör fortfarande ont, MEN energin börjar smyga sig tillbaka, det är lustigt hur ett hus kan stökas ner på bara 2 dagar som soffliggandes ;) Men ändå skulle Jimmy aldrig medge att det är jag som gör det mesta städningen här hemma hehe.
Men mjölkstockning ska jag göra allt för att undvika igen, men kommer energin tillbaka så kanske jag orkar mer att vara vaken på natten... men det är klart.. all sömn jag fick i tisdags och världens snällaste lilla Svea som gick här å grejade alldeles själv utan att säga ett pip och Arvid som var nöjd med att få ligga och mysa hos sin mamma så är det inte underligt att man kanske orkar mer?
Men tillbaka till energin, nu har jag plockat upp och iordning mellanplanet så imorgon på städdagen har jag inte allt här nere också utan bara övervåningen att plocka ordning. så det ska bli skönt och få byta sängkläder imorgon och röja av här, hoppas jag hinner innan Svea ska hämtas på dagis igen bara..
Nu ska jag försöka våga hinna med en dusch.. eller inte.. väga för och nackdelar men får inte vänta för länge för snart vaknar Arvid och måste bara säga att kommentatorerna på Ishockeyn är inte de bästa man har varit med om.. men tur man kan titta själv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar