onsdag 11 maj 2011

Sista kyrkis...

Ja idag var vi på sista kyrkis, eller inte helt sista men de blir en till, avslutningen på tisdag. Ska man nu hitta på alla onsdagar tro?!
Sen var vi och hämtade Bella hos pappa som ställde upp som akut hundvakt när jag inte hann ut med henne innan kyrkis började.. så de var skönt att hon kom iväg dit. Sen gick vi hem och åt lunch med pappan i huset när han kom hem sen kom Johanna, Meja, Jeanette och Ayline men vi fick gå in sen för de efterlängtade regnet kom :) och åskan med men de gör mig inte så mycket :)
Ikväll hoppas jag på smidigare läggning än igår.. de gick sådär med fröken trots ;) haha
Nu ska jag ta hand om middagen, blir potatismos och fläsk till middag! Imorgon är allt som vanligt med dagis och förhoppningsvis städdag om Arvid tillåter :)

1 kommentar:

  1. Klart hjärtat att allt blir bra imorgon =)
    Jag kommer en liten sväng om det är ok måste gosa lite och sen en sak till men det tar vi då......
    Sov gott och ge dom små änglarna en kram från morfar och mormor
    Kram Kram

    SvaraRadera