måndag 9 maj 2011

Lögner och falskhet

Jag har funderat och funderat och kan inte komma på en vettig förklaring till varför folk ljuger för andra människor i sin omkrets?
Det enda man gör är att man ljuger för sig själv, och inser inte vad man går miste om när sanningen kommer fram, för den gör de så småningom, sanningen kryper fram när man minst anar det och bang! där bet du dig i svansen!
Det skadar inte de runt omkring utan bara dig själv, så håll dig till sanningen så håller sig sanningen till dig, du kan mista mer än du anar på att gå runt och ljuga.
Kan man inte stå för den man säger, har man inte hela sig själv bakom en sak ska man inte säga något utan rent av hålla käften!
Här är två bilder på världens lilla busunge och charmtroll! Första är första dagen i sin nya lekstuga.

Denna bilden kommer från idag, har ju äntligen hittat laddaren till kameran så nu så kan jag ta kort igen! Ska ALDRIG tappa bort den igen!

Nu ska jag snart gå å lägga mig, Arvid och Svea sover i sina sängar så man får passa på att få lite sömn för jag är skit trött..... hoppas på en bra dag imorgon!

2 kommentarer:

  1. Vilka godingar =)
    De är ni som för gyller våra liv, och Bella få va här när hon vill och ( ni )
    Sov gott så höra vi imorgon
    Kram Kram värdens stoltaste morfar & mormor

    SvaraRadera
  2. Här inne har det hänt mycket, det är omgjort och ni har fått ett tillskott!! Grattis!! Är det någon som ljugit för dig eftersom du känner så? Fast det stämmer till 100%
    kram

    SvaraRadera