måndag 16 maj 2011

Räddaren i nöden!

Ja ingen bil i sikte och mormor är garanterat och spelar bingo för hon svarar inte på telefonen så Johanna hjälpte mig att lösa morgondagens utflykt. Tack! Så nu har jag installerat in Sveas stol bakom meja och Arvids insats så de e bara att klicka i babyskyddet sen.. hoppas de fungerar nu imorgon, vid nio ska vi försöka ge oss av :)
Det får bli fodrat regnställ och gummistövlar på min lilla höna.... hoppas hon sköter sig och att Arvid är lycklig å glad ;) men det återstår å se. Vi ska på avslutning med kyrkis och kolla på kossor och ha med oss lite fika så har brett lite smörgåsar till mig å Svea så det blir nog bra!
Nu ska jag upp och hoppas på att jag får lite sömn innan Arvid vaknar igen, han somnade super gott i sin säng innan när jag la honom, hoppas de håller i sig! Svea däremot är rena motsatsen... är mest skrik och liv just nu när hon ska lägga sig, någon som har lösning på de mottages tacksamt, hon har börjat leka på sitt rum lite grann nu iallafall, de e skönt! Kanske är det lösningen att hon ska känna sig mer hemma och trygg i sitt rum?
Nehe sängen var det, annars blir de en lång natt! Sov gott!

1 kommentar:

  1. Hoppas du får nåt bra tips om sövningen och skrik.. för vi har det likadant här... Skulle vara skönt om det flöt smidigt.. Hon vill ej sova och ej ligga i sin säng.. så man måste sitta med henne i knät tills hon somnar igår satt vi nästan två timmar..kram

    SvaraRadera