fredag 6 maj 2011

Befriad!

Så skönt det är att kunna röra sig, låta Arvid äta och inte ha ont numera.. jag önskar inte min värsta fiende mjölkstockning för hujeda mig vad ont de gör... :/ Men nu är de över tack och lov för det! Sen kan jag inte förstå de som gör större bröst för icke medicinska skäl utan bara för att de ska ha stora pattar.. för det är hur opraktiskt som helst!
Jag ska försöka ta tag i min viktminskning för att få mindre bröst, de väger säkert halva min övervikt ;) haha ne men nästan. Vägde mig imorse innan duschen, 7hg kvar till inskrivningsvikten med Arvid! *heja heja*
Sen var Svea för söt när jag duschade, fick duscha i badkaret för kan inte dra ner båda i källaren :/ Så blev Arvid ledsen i babysittern, då kom Svea och klappa honom på huvudet och sjöng lite för honom sen blev han tyst då gick hon :) så himla gulligt! :)
Nu har vi avklarat promenaden och nu ligger båda i vagnen å sover.. å bella ligger ute.. sen när de vaknar får vi ringa och kolla var våran pappa håller hus, tror jag ska skicka han till byggmax och köpa lite plåt så vi kan åka och köpa färg sen när han kommer hem så vi kan få färdigt lekstugan i helgen, kommer nog å bli bra när de är färdigt.
Nu hörde jag Arvid, dags å kila! Njut av solen för enligt borås tidning ska den stanna hela helgen + början av nästa vecka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar