onsdag 18 maj 2011

Hejdå!

Ja idag tyckte Svea det var morgon kl 6 och kom in till mig och Arvid... fick henne inte att somna om :/ hon har fortfarande lite hosta som jag hoppas går över snart.. Sen till slut gick vi upp och klädde på oss och äta frukost, för Svea skulle ju åka till Dagis och leka med Vilda, hennes kompis heter så och det är jätte kul för de är jämn gamla :)
Så jag tog på Svea skor och jacka, så kom morfar, då gav jag pappa byxorna och stövlarna och Svea bara, Hejdå! Vänder sig knappt om! Lilla skitunge ;) Men det är skönt att hon gillar att åka med pappa, hon ser så nöjd ut så, och imorgon ska de tydligen åka och titta på grisar, skulle vart kul och vart en fluga på väggen och se vad hon tycker om de.
Nu har Arvid legat i säkert en 30 min i babygymmet nöjd, SKÖNT! Han blir äldre och äldre och det märks hela tiden :) ett tag till kan han växa sen kan det vara stopp ;) Han är super go och snäll på ala vis men spädbarns tiden kräver så mycket uppmärksamhet från enbart mig så ska bli kul när pappa Jimmy kan känna sig mer delaktig :)
Nu ska här plockas i ordning lite grann sen ska jag slappa hela dagen, det är jag banne mig värd!

1 kommentar:

  1. Ja hjärtat de är du värd....
    Hörs i kväll ha det gott
    Kram Kram

    SvaraRadera