fredag 6 maj 2011

Lurad!

Ja kroppen lurade mig rejält :( Huvudvärken och febern är tillbaka men nu sitter mjölkstockning på insidan av bröstet istället. Å ja är så trött men hittar ingen bra "ställning" att sitta eller ligga i. Och Jimmy gnäller på att han aldrig få sova.. pyttsan heller, men jag är ju "bara" hemma, det är ju inget jobbigt.
Nu ska jag ta mig ett iskallt glas vatten och hoppas på att detta släpper lika fort som de andra. FAN jag som skulle fixa till lekstugan imorgon, vill ju ha den färdig någon gång :( Får se hur de känns imorgon.. håll tummarna för de bästa!

2 kommentarer:

  1. jag hjälper gärna till om du vill? bara ringa/smsa

    SvaraRadera
  2. Usch jag lider med dig, mjölkstockning är riktigt jävligt. Och att vara hemma med barn är som att jobba dygnet runt, det är mer än de flesta karlar gör! :) Du får säga det till Jimmy när han kommer hem från jobbet, att nu har ni jobbat åtta timmar var (eller hur länge han nu jobbar) så nu får ni dela på tiden däremellan :)

    SvaraRadera