fredag 20 maj 2011

Rasmus Eriksson - Take me back Talang 2011

Vinner inte Rasmus Eriksson talang 2011 hoppas jag verkligen att han spelar in en skiva som jag kan köpa för han har grym sång röst! Riktigt bra musik! :)



Idag har vi varit väldigt duktiga och fått massor gjort, innan kl var 10 hade jag hunnit med:
¤ Klä på oss alla 3
¤ Bädda sängarna
¤ Tvättat en maskin och hängt ut
¤ Varit i affären och handlat mat till lunchen
¤ Ätit frukost och plockat undan
¤ Borstat tänder
¤ Promenerat med Bella i ca 30 min
De är inte så illa pinkat ;) Sen blev det en god lunch hemma hos Malin och Iza med lite lek till! Tack för det :)Nöjd med min dag vill jag lova! :) Nu ska jag bara ta tag i mina sista x kg som jag ska gå ner sen kommer jag bli nöjd ska föröska få in på rutin framöver att gå en promenad med hunden på kvällarna när barnen sover.. men allt hänger ju även på hurdana tider Jimmy arbetar eller inte..
Nehe nu ska jag hämta tvätten som Jimmy ställt på bilen... sen ska jag göra lite varm choklad! Hej på er!

1 kommentar: