fredag 13 maj 2011

Grattis till lillkillen!

Ja det var ju det jag sa! :) Grattis Jeanette och David till lillkillen :D Allt verkar ha gått bra och det är ju alltid skönt, fick ett sms innan Jeanette åkte in att det var en envis liten tjej men icke då! :) En liten kille var det. Väntar med spänning på namnet för killnamn är svårt...
Ja idag har våren gjort sig påmind på rikigt och kommit tillbaka med kylig luft och regn, men ack så behövligt! Idag har Arvid varit jätte mysig och vaken en hel del, ler och nästan skrattar :) Då är nätterna med sömnlösheten borta när man ser leendet :)
Ja annars.. varit och vaxat benen idag, skönt å ha de gjort å de gör inte ens ont längre.. känns knappt det är resultatet av envist vaxande ;) haha
hoppas på att slippa komma och vaxa på ett tag men det är så mysigt där.. tänkte vinna lite miljoner i helgen så jag och familjen kan dra på semester medan vi har folk som fixar ordning huset! haha vilket önsketänkande ;) Men önska får man! Och jag önskar mig bara en del pengar behöver inte en massa. Men nu ska jag dra mig mot duschen behöver duscha av mig och slänga kläderna i tvätten! Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar