torsdag 19 maj 2011

Händelserik vecka!

Ja denna veckan har varit väldigt händelserik för Svea :) Först i tisdags kollade hon på kossor, som hon älskade, så var det dagis igår och dagis idag, och idag ska dagis åka och titta på grisar, tror de kommer få hem ett gäng grisar med så som de regnar ;)
Svea älskar djur så hoppas hon gillar grisarna med. Hon är så jäkla skön, vi stog i dörren och väntade på att morfar skulle komma, då kom grannen ut, HEJ! Ropar hon då och pratar för glatta livet med henne ;) Charmtroll, sen när morfar kommer säger hon bara hejdå och så går hon in i bussen, inte en enda tår och bara lycka att få åka buss. Sötunge! Nu ska här sättas fart och städa, det är ju torsdag ;) får se hur mycket jag hinner innan Arvid vaknar!

3 kommentarer:

  1. Hjärtat !

    Nästa vecka kan jag och Arvid se på när du städar för jag behöver nog lite städ hjälp =)även hos oss......
    hi hi hi hi
    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. självklart! :D inga problem! Du får bli första barn passare medan jag springer runt och städar, kanske mina extra kilon försvinner med :) kram

    SvaraRadera
  3. Är så skönt när de är glada..
    Tror det måste vara en period (sömnen alltså) Det är jobbigt, en annan blir ju typ ett monster om man ej får sova. Kram

    SvaraRadera