tisdag 22 juni 2010

Önskingar och åter önskningar!

Nu har jag slag i saken och beställt hem lappar om att ansöka om körkortstillstånd för mc, så nu ska här köras! Fixa det inne hos körkortsportalen. Så när de kommer ska de bokas synundersökning! Sen ska jag kolla med riskutbildningen, det finns tydligen på nya trafikskolan i Borås så ska kolla upp det för det fanns nnog en riskutbildning snart så måste fixa detta snabbt snabbt nu!
Sen har jag kollat vidare på Sveas önskningar haha! ;) Jag vill s gärna ha Astrid Lindgrens samlade älskade klassiker till Svea!

Älskade klassiker av Astrid Lindgren - Limited Edition (25-disc) - DVD - FilmPippi Långstrump (1969) - Box (6 disc) - DVD - Film

Jag vill även ha Pippi serien det är klassiker som går hem! Älskar Astrid Lindgren, vann ju till och med ett pippi paraply :D hihi
Så om någon tycker om att köpa presenter så vet ni vad jag önskar oss :D
Så nu så har vi börjat sätta fart med lite andra grejer med, full rulle här hemma vill jag lova ^^ Svea kryper och vill helst sitta i Bellas vattenskål hela tiden.
Lilla Svea har lagt till ett ord på sin lista med, Bella :) Jätte gulligt :D hehe
Nu ska jag greja lite, städningen är redan avklarad men ska alltid fixa det lilla innan det är dags att gå å lägga sig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar