måndag 14 juni 2010

Cykel premiär & sista babysimmet!

Idag var den stora cykelpremiären för Svea.vi cyklade till Tranemo och gick på sista baysimmet för säsongen. Hoppas på nya grupper till hösten.
Men vi ska fortsätta simma under sommaren det är helt säkert! :D
Sen iväg på måndagsmiddag! Lika trevligt och gott som vanligt. Sen skulle jag hämta mitt buzzador paket, ne då hade macken stängt :S så kan man inte göra! Så får hämta det imorgon istället ska bli kul och se hur många jag kan buzza till för vi ska ju ha mamma träff på torsdag :D
Kanske rent av kan ta med de dit! Lite härliga bilder från måndagsmiddagen, Svea kryper och favoriten idag var helt klart björnen!
Morfar, Svea och björnen.

Resten av gänget ;)

Mamma och Svea =)

Margaretha och Kenneth kom precis när vi skulle åka så Svea tjuvsmaka på rabarber pajen :) Sedan cyklade vi iväg!

Jag är himlens trött idag så nu ska jag gå å lägga mig! Lösa lite korsord och sen slumra gott och hoppas på en natt med mycket sömn! Det tar på krafterna att bada!
Så natti natti!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni sovit gott ,hörs sen ge lilla hjärtat en kram från morfar & mormor =)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. buzzador paket??

    SvaraRadera