onsdag 30 juni 2010

Ny dag, nya möjligheter!

Ja då var det onsdag.. idag är det träff med kyrkis gänget... Funderar på att cykla dit så man kommer fort hem för Svea och jag äter ju lunch sen runt 11. Hon var så söt igår, vi åt lunch och då blev hon så trött att hon la huvudet på bordet och höll på att somna. Vi har nog haft världens tur med Svea för hon är världens snällaste!
Och igår kväll skulle Jimmy lägga henne så kom han ner med henne, blocket med en gång eller? Hon vägrade tydligen äta välling, sen när han satte henne i matstolen då åt hon, haha ni skulle sett hans min ;) Nu hoppas jag snart att jag får lite papper från transportstyrelsen.. det hade varit bra! Vill ju så gärna gå mc kursen nästa vecka... Idag ska jag även passa på och dra med mig sambo och dotter å handla när det är lite mulet, igår var det så skönt ute så det var förbjudet att åka och göra sånt ;) Men idag måste vi.
Nehe nu ska jag upp å se om lilla älsklingen har tänkt å gå upp idag :) Så godmorgon!

1 kommentar: