onsdag 23 juni 2010

Härliga sommar!

Nu fick jag samtal från tele 2, så nu har jag tecknat upp mig på en ny mobil, så blev det. fick en massa andra saker med... som en trådlös telefon, 4gb minne och en samsung flip.. nu vad jag ska ha den till vet jag inte men ska kolla vad det är för skoj när jag får hem det! :D
får la se vad det är för bröte jag får hem om jag ska ringa och diskutera.. :P haha
Nu ska jag titta på tv och inte göra nåt!
Hoppas jag.. färg överallt och inte helt nöjd med målningen =( Men men får la gå.
Imorgon ska jag ta min andra spruta sen har jag tillräckligt skydd för resten av livet. härligt! ;)
Angelina gick loss med kameran, typ 50 kort från ett barns perspektiv lite kul å se ;)

Angelina och Svea

Iza och Svea badar ute =)

På tal om bad, jag fick hem paket från buzzador för ett tag sen och buzzade till mammorna i kyrkisgänget! Har du inte provat natusan tycker jag du ska göra det, jag tycker den är kanon! Och buzningen var super lyckad! Hoppas flaskorna kommer till användning tjejer! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar