måndag 21 juni 2010

Mc kläder!

Idag har vi varit i göteborg och shoppat mc kläder. Först var vi en sväng på 4 bikers handelsbod, det blev byxor till Jimmy, byxor till mig och jacka till mig, ser ut som en liten michellin gubbe men ack så snygg! :D Sen åkte vi till Harley davidson shopen men de hade inte den hjälmen Jimmy ville ha så en jätte snäll tjej som hette Åsa, skickade oss till Ace store, hur gulligt som helst!
Riktigt coola kläder och mycket bra hjälp på alla ställena! Helt toppen! Så tillslut hittade Jimmy en hjälm på Ace store samt nya fotpedaler till mig så nu kan jag röra mig lite och ändra läge för nu sitter fotpinnarna fast!
Så nu är jag inne på att ta mc körkort och ångrar skarpt att jag inte tog de förra året, hade sluppit riskutbildningen då men men.. :S Så kikar runt lite men ska skriva ut papper samt beställa tid för syn undersökningen sen börja studera teori igen.. urk! Den är inte rolig! Vore kul att få eget mc kort, behöver ju ingen mc just nu men om nåt år kanske, bara kul å känna friheten att jag kan köra ibland! :D Nu ska jag städa! Bilder och annat kommer ev.. upp imorgon beroende på hur mycket tid man får över ;) hej hopp!

2 kommentarer:

  1. Hej. Jag såg att du varit med o tävlat om en Sverigeklänning tidigare, vet dock inte om du vann någon. Om du inte gjorde det finns ytterligare vinstchans! :) Jag har nu en tävling i min blogg, där du kan vinna en av tre fina klänningar! Det är bara att titta in, just den tävlingen avslutas redan kl 12 imorgon. Sen har jag fem andra tävlingar igång! =)
    Vill du inte ha tävlingstips ber jag om ursäkt.
    /Annika
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hyfsat gammal tråd men är ni ute efter kvalitets Kevlar jeans som är designade för Svenska förhållanden så titta in på www.superiorlayer.com
    Superior Layer

    SvaraRadera