tisdag 1 juni 2010

Aldrig i säng i tid :S

Det är underligt när Svea var mindre så gick jag och la mig så fort hon gick och la sig för man visste aldrig om hon osv 1 , 2 , 3 , 9 timmar typ.. ;) Men nu kommer jag aldrig i säng förrän typ 23.. inte alls likt mig :P
Som sagt vann jag en tävling till nu, ett regnställ ska kolla hur jag ska bära mig åt för att få till de ;) Men det blir säkert bra! Blir perfekt för sommar regns promenaderna :)
Ja annars lever livet helt okej nu, inget direkt som är några problem.. jag har klippt gräset idag och imorgon om Jimmy är hemma i tid ska jag ge mig på pappas gräsmatta... kan ju inte när Svea är med.. får ta med mig mormor som barnvakt men det är klart måste smsa maria om vad hon ska köpa, uteleksaker såklart till Svea så hon har lite att leka med när hon är där och busar vid ån :)
Ja annars tro?!
jag och Bella har varit på kvällspromenad och hälsat på polisen som hade fartkontroll igen, hä'rligt tycker jag, förstår inte varför man ska köra så fort bara för de är 50 och aldrig poliser där men nu är det skärpning med de! :) Perfekt! :) Säger jag som går åtminstone ;)
Städat upp hela huset med så imorgon ska här städas av golven.. Det är ett MÅSTE som ska göras när Svea sover middag, förstått?! ;) haha låter helt knas ;9
Nu ska jag gå å lägga mig och hoppas på en trevlig onsdag med skratt och lek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar