fredag 18 juni 2010

Nyupptäckt, vattendjur!!

Idag har jag och Svea varit lite krassliga :( Snuviga och dana.. men vi har gjort det vi ska ändå! Vi har bäddat rent i sängen, fixat middag, städat upp i huset och sen idag har vi varit och handlat, faktiskt en väldigt rolig handling! Det var en äka kupong handling, totalt hade 23* nåt i rabatt :D hehe Här sparas det och snålas ;) Skönt att ha handlat hem lite bröte igen ;)
Imorgon är det glasets dag här i Limmared vilket innebär marknad och lite andra trevligheter, får ge upp de där med festandet ;) Ska ju iväg på söndag med! Händelserika stunder här!
Men nu tror jag att jag ska gå ner och tvätta av mig lite sen lägga mig i våran nybäddade säng. På måndag har vi även bestämt att åka till gbg och köpa mc kläder *wiiiiiiiiiiiii* Men pappa och Maria kan vara lugna, måndagsmiddag blir det ändå ;)
lite kort....
Fint kort på stolta föräldrar och faddrar till Meja =)

Svea kröp runt och lekte i kyrkan =)

Yes! Svea älskar ju vatten och det plaskar ju med!


inte nog med det heller, hon försökte även stoppa ner fötterna ;) haha

Nu ska jag snart sova.. är asa trött, inte kul att vara förkyld,halsen är tack och lov bättre :(

1 kommentar:

  1. Krya på er nu så ses vi imorgon =)
    Sov gott
    Kramiz morfar & mormor

    SvaraRadera