onsdag 23 juni 2010

Besviken på min kropp!

Ja min kropp står inte högt i kurs hos mig just nu :( Hade jag kunnat hade jag sparkat lite på den, men det gör för ont. Idag känner jag inte för någonting... :(
Men ska väl gå en runda med hunden och rensa huvudet en stund.
Hoppas mina mc papper kommer snart så jag kan få lite annat att tänka på för en stund! Jag vill vill vill men min kropp jobbar bara emot mig. Varför just jag? Men men de e la så..
Idag händer nog ingenting, vill åka till Ikea men ska måla färdigt hallen först sen ska vi börja i trappen ner till källaren, det ska bli kul och det kommer bli super duper fint! Det blir nog helt vitt eventuellt med svarta detaljer, ska bara ha tag i en slipmaskin så vi kan slippa ner trappen. Hoppas på bra resultat!
Sen vore det inte fel med en feeeeet lotto vinst eller nåt... :S Pengar behövs de mer, måste dränera och isolera grunden... men det är dyrt, väldigt dyrt. Om man ändå kunde gräva med grävmaskin själv :( men inte hänga läpp för det nu ska jag ta tag i allt här och fixa lite tror jag skippar lekplatsen orkar inte vara trevlig idag.. Ska till Tranemo imorgon och köpa nya löparskor.. kanske kan börja springa sen då... den som lever får se så hoppas kroppen är snäll mot mig, nu luktar det bajs här så får gå å byta Sveas bajsblöja :P hej hopp!

1 kommentar:

  1. ja tror på dej:) du kommer klarade även om kroppen jobbar emot dej just nu.. kramar!

    SvaraRadera