onsdag 16 juni 2010

nya jacka, nya stövlar & en rolig Svea

Idag har vi varit iväg och åkt lite, vi var i Tranemo och köpte mjukglass att dela på =) det var gott! Sen köpte jag en ny skinnjacka till mig, bilden är sådär men men..
sen gick jag till skoaffären och köpte nya stövlar till Svea, det är helt sjukt vad lycklig hon blev! Hon släppte inte stöveln på hela vägen hem :)


Såhär lycklig blir man när får stövlar:


Och såhär såg de ut:

Sen hände nåt konstigt idag, Svea skrek innan och verkade lite underlig men jag fick henne inte att somna igen så gick in till Jimmy men det gick inte heller så Jimmy skulle gå ner och tappade nappen i trappen, då började hon as garva! :)
Sen gick vi upp i sängen och då somnade hon men sen skrek hon igen och om vartannat as garva. tror inte hon var helt vaken ^^ men men nu ska jag greja lite!

2 kommentarer:

  1. Dom ska vi ha i dammen när vi grejar jippi......=)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnos! :)

    och tack för din kommentar om min förlossning. Ja, det var verkligen inte vad man föreställt sig, men man är ju glad att det slutade så bra... och tja, visst klarade jag det själv, men samtidigt hade jag ju inte så mycket val ;)
    Kramar

    SvaraRadera