onsdag 30 juni 2010

Händelserik framtid

Ja nu kommer det hända mycket framöver. I helgen ska vi eventuellt när till Falkenberg, ska bara kolla med Björn så de e okej att vi kommer. Sen sitter jag och drömmer mig bort till Tunisien i september. Gud vad jag längtar! Det ska bli helt underbart! =) Vi har bokat via Fritidsresor och vårat hotell heter Hotell club rimel Djerba
Visst ser det underbart ut!! Det ser nästan ut som ett litet sagoslott.
Nästa vecka ska jag även åka ner till min kära kusin Andreas med mormor. Vi ska bara bestämma dag sen åker vi. =) Ska bli kul och träffa honom, Jimmy jobbar ju ändå så kan lika gärna åka dit en sväng =) Vi stannar en natt tror jag...
Planerna kring huset börjar bli någorlunda med, tror vi vet ungefär hur vi ska ha det nu.. men man vill ju vara säker så man inte ångrar sig senare :D hehe
Men vet på ett ungefär iallafall. I vinter kan vi påbörja med trappen ner till källaren och fixa klädesförvaringen där nere. Kan inte, om det finns högre makter, se till att jag får lite pengar på lotto eller liknande, det hade underlättat väldigt mycket ;)
Men nu kommer vårat topplån försvinna ganska så fort sen bor vi VÄLDIGT billigt, har inte mycket i topplån heller så planerar att betala av resten till nästa år. Sen kan vi börja spara för att renovera och bara amortera lite på bottenlånet... Tyckte vi gjorde ett bra kap med huset trots allt!
nu ska jag greja lite, Svea sover middag så är ju lite fri just nu ;)
Men gå in och fortsätt dröm med mig! :D Hotell club rimel Djerba Det kommer blir helt magiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar