tisdag 8 juni 2010

Fått mycket gjort och möte i skogen!

ja dagen började med att ge sig upp och ge mig och Svea frukost, sen påbörjade vi att gå till Tranemo och när vi kommer till bron så möter vi någon vi känner igen, jo då där kommer Mattias gående :D Så vi vände och gick med honom tillbaka. Vad mycket lättare det var att gå när man går med någon... Ja så vi pratade lite och så.. hoppas vi har rensat upp det mesta så vi kan få tillbaka våran roliga syskon relation igen, och SJÄLVKLART gör jag allt jag kan för mina älskade små syskon! Jag hoppas de kan komma till mig någon vecka i sommar. håller tummarna för det!!
Sen har jag och Bella varit ute och klippt gräset nu, samt kört bort gräset! Under tiden jag körde bort gräset så sa jag till Bella att stanna på trädgården, och hon satt på exakt på samma ställe när jag kommer tillbaka.
Så nu ska jag när Svea vaknat ge henne lite frukt sen ger vi oss nog ner i källaren och städa upp, det behövs, ska se om jag kan inreda en lite gaderob under trappen... ska ner och filura på detta! ;)
skriver mer ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar