måndag 7 juni 2010

Babysim och måndagsmiddag!

Då var det måndag igen! Babysimmet avklarat och det gick jätte bra, sen hem till pappa och Maria på middag. Torsk, räksås och potatis. Mums!
Jimmy har även hunnit med att vara i kinna och besikta cadillacen och jag har hunnit med två längre promenader med Bella älsklingen! Rediga vi är!
Och nu har jag precis satt mig efter att fixat och torkat av hela mellanplanet. Så nu är det rent igen, har ju inte varit städ väder direkt så får passa på nu när det var lite regn...
Men det kommer bli så skönt att gå upp imorgon! Helt nystädat och fint! Och om man tittade på skurvattnet så behövdes det verkligen torkas av så imorgon kan Svea krypa runt bäst hon vill! :D Njuter av livet men i mitt huvud planerar jag en hel del!
Lyssnade på karlavagnen innan om en fantastisk familj som gjorde som de ville, å jag har bestämt mig, Jimmy har gjort det sedan länge. Visst f*n ska vi starta eget!!!! Det är väl självklart att vi klarar det! eller hur?!
Så nu ska jag berätta om hur det går för oss, vi är fortfarande på planeringsstadiet. Håller på att skriva upp våran affärsplan, så det är på g!
Lite bilder:
Svea på måndags middag :)

En glad älskling!

Bella och grisen :)

Nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner lite jämte min stora älskling, eller särskilt stor är han inte men sambon, mannen i mitt liv, och mysa med honom för han går upp snart för att åka å jobba.... Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar