torsdag 21 juni 2012

Vilken dag!

Ja idag har de varit sol, äntligen sol och värme! Ljuvligt! 2 dagar har vi fått, inte fy skam!
Så idag har jag och Arvid bytt sängkläder och bara tvättat en maskin för sen åkte vi iväg till Holsjunga och badade.
Vi hämtade Svea lite tidigare, runt ett å åkte å mötte upp mamma, Cecilia och Linnea. Jag hade med mig lite hinkar, spadar, vattenkannor, sen satt barnen och lekte i vatten kanten i två timmar. Inte ett bråk och inte ett pip :) Härlig eftermiddag!
Sen följde vi med och åt fläsk, löksås och potatis innan vi åkte hem för Mormor var hungrig ;) Efter jag tvingade med mig henne, men jag tror allt hon hade en trevlig stund, hon hade vattenkrig med barnen och satt i brasse stolen å solade gott! :)
Sen när jag kom hem var min kusin Lisa här å klippte gräset, så jäkla gött å ha de gjort. Tusen tack fröken! <3
Imorgon blir de midsommarfirande för hela slanten, syns vi i Roasjö kl 15??? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar