söndag 17 juni 2012

Jag testar AeroSleep & AeroMoov!

Ja nu har vi provat produkterna lite och när jag bäddade spjälsängen reflekterade jag genast över att bäddmadressen var lite för stor....
Så vitt jag vet så är våran spjälsäng "normal mått" på....
Nu har sonen sovit i sängen nästan en vecka. Och det har ju inte varit super varmt men han har sovit bra. Lite svårt att säga om de beror på madrassen eller inte...

Dottern har fått prova AeroMoov, och där har jag märkt skillnad. Hon sover inte middag eller så men när vi åker bil kan hon sova och är då alltid genomsvett när hon vaknar, behöver inte vara varmt i bilen för att hon ska bli varm heller...
Men när hon häromdagen somnade i bilen och sen när jag tog ut henne ur stolen så var hon faktiskt inte svettig, varm var hon men inte svettig eller fuktig i kläderna. Så den har jag absolut märkt skillnad på! :)
Återkommer lite längre fram med slutbetyget ;)

Bilder kommer, hittade äntligen mitt minneskort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar