tisdag 26 juni 2012

Kopplade inte...

Inatt vaknade stackars Arvid med mardrömmen igen... Blir så himla ledsen.. Så jag la mig i hans stora säng med honom. Gick in vid 1 å vaknade kl 3 av att Freja skrek så bara in till nästa ;-)
Sen nu imorse så vaknade jag av att någon sa mamma.
Känns som om jaha drömde då sa de mamma igen. Å nej ingen dröm de var Arvid som stod jämte min säng å vill komma upp. Kanske dags å.börja använda hans stora säng på riktigt ?
Idag ska jag å Arvid ut på äventyr. Svea skall till pappa å Linnea. Freja ska vara själv med mormor en stund. Hoppas de går bra.
Hej hopp!

1 kommentar:

  1. Härligt med egentid med sina barn, det önskar jag att jag kuande göra oftare, men vi har ingen att lämna bort dem till i näärheten så tyvärr, jag gör så gott jag kan andra sätt. Hoppas du får en treclig dag, kram

    SvaraRadera