onsdag 20 juni 2012

Sommarfest, midsommar å....regn...

Ja igår var vi på sommarfest på dagis, syskon och föräldrar fick följa med, och Arvid var i himmelriket! :) Han sprang runt och busade, lekte och åkte rutschkana. De kommer få fullt upp när han kommer i höst ;)
Innan detta hann vi med bvc och vägning av lilla Freja. Som för övrigt sköter sig utmärkt! :)
så inbokad läkartid och vikt koll i juli. Herregud, snart redan juli och midsommar?!
Det ska ju tydligen ösregna hela dagen :(
Men vi får nog vackert åka på firande ändå, Svea älskar ju dansen, och vi har faktiskt regnkläder ;)
 
Nu på morgonen har jag och Arvid städat upp på över våningen, bäddat å vikt tvätt, satt igång en maskin tvätt och plockat i ordning på nedervåningen.. Nu sitter vi och myser och kikar på skönheten och odjuret. Freja sover i vagnen. Snart dags för mat för henne känner jag ;) Pappa tog med sig Sveas cykel till dagis så blir promenad och cykeltur hem från dagis :) Ska bli spännande. Imorgon är sista dagen för Svea på dagis sen har har hon sommarlov <3 
Ska be Jimmy om lite sovmorgon en dag så kan jag ge han en annan dag. För behöver verkligen sova ikapp lite... Så jäkla trött när klockan ringer på morgonen... Idag får vi även se om vi får staket eller inte. Hoppas hoppas. Sen ber jag till högre makter att någon kommer och köper både hus och mc. Jag ber dig som bestämmer mitt öde att detta kan jag väl få igenom sen kommer jag inte be om något mer! Hoppas hoppas hoppas! De har väl funkat att hyra ut men vill helst inte de, vi har ett hus och de räcker gott å väl! Nehe nu börjar de röra sig i vagnen. Ha en bra dag och njut av solen för de ska ju regna sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar