fredag 1 juni 2012

Lite blåögd...

Det hade jag kunnat listat ut med ja ni vet vad egentligen varför de ligger till som de gör.
Men hoppas att den som är inblandad håller sig till rätt beslut, för den vitaste lögnen kan bli kolsvart! Tråkigt bara för jag trodde faktiskt personen i fråga hade ett annat syfte, men det verkar inte vara så. Aja nog om de, tiden lär utvisa om vad som är falskt och sant i detta!

Just nu ligger lilla Freja och sover hos mig, Svea tittar på aristo cats, Jimmy drog iväg till stan med Arvid, synd bara att han inte kunde se till å göra alla ärenden vi skulle gjort men skit samma, de blir väl en annan dag! Ja... efter förra natten som var från ja ett ställe där man inte vill va så blev denna natten ljuvlig. Freja har vaknat å ätit sen sovit igen å de andra har sovit i sina sängar, skönt!
Igår var dagen Svea började sitt liv utan blöjor för ett år sedan, så min lilla höna har varit blöjfri ett helt år! Redig tös! :) idag är min kropp som en zombie så orkar eller tänker inte göra något.... känns som om något är på g men vet inte vad... jobbig känsla! Nehe vila och ta igen mig, tror jag behöver de!

1 kommentar:

  1. Bra beslut att tillåta sig att vila, trevlig helg, kram!!!

    SvaraRadera