fredag 29 juni 2012

Plötsligt händer de!

Ja, jag kämpar med Freja varje kväll och har som mål att hon ska sova i sin säng på natten, oftast har jag fått ge upp eller ah somnat ;)
Men igår kom Svea jätte ledsen och klaga på halsont och ont i örat, så hon fick sova hos oss. Då började jag min procedur med att lägga Freja, som vanligt somnade hon men hon brukar inte göra de så länge innan hon vaknar, men de gick längre och längre tid, sen vakna jag 2.30 att hon var vaken. :) Redig tjej och inte nog med de, jag gav Freja mat och Svea hostade som en tok så gick ner och hämta hostmedicin å då la jag Freja i sin säng igen... och hon somna... :D
Sen vaknade hon kl 6 :)) Sen somnade hon om men inte jag. :) Men kanon natt och så mycket mer utvilad man känner sig när man får sova utan liten jämte sig. Härligt! Hoppas detta håller i sig :)
Idag tänkte jag ringa och höra om någon kan kika på Svea så vi får slut på detta med ont i huvudet... :/
Sen händer nog inte så mycket mer vad jag vet... Lite tvätt som ska vikas och lite vanliga hushållssysslor :D Hej hopp i galopp!

2 kommentarer:

  1. Hur gick det med svea
    hoppas dagen varit bra
    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lätt öroninflammation som behandlas med ipren och nässpray och hoppas de går över :) De ger inte pencillin (tack och lov) för så "lite" rött.
      Dagen har gått över förväntan, Jimmy kom inte hem förrän barnen lagt sig men så brukar de vara på fredagar. Svea har dock packat sin väska för hon skulle faktiskt gå hem till Gustav och Linnea ;)
      Hoppas din dag varit bra med! Kram

      Radera