måndag 11 juni 2012

Nu jäklar..

Ja nu händer de grejer :)
idag fick jag hem provkex, från cloetta. De smakade okej... goare med kexchoklad ;) hehe
Sen fick jag ett trevligt telefon samtal om jag hade barn som har blöjor, å visst har jag de! Så ställde de lite mer frågor och riktade in sig på Arvid, hur lång han är och kroppstyp, vikt etc.
Å vi passade utmärkt in på deras eftersökta profil! :D
SÅ i slutet av juni ska vi åka till göteborg och så skulle Arvid få prova en ny blöja som är under utveckling, i tre timmar ska vi vara där, så får man fika och så kommer de ca 8 barn till som ska leka tillsammans :) Spännande! Jag tvekade inte en sekund utan hoppade på de med en gång ;)
Så mamma har lovat att följa med å ta Freja i vagnen... å ha med sig ersättning då för de är bara en förälder och barnet som får komma.. Ska bli jätte kul å spännande! :)
Tänk att min lille son blev utvald :) Hoppas detta bara är början! ;) Gillar sådana här evenemang och få prova produkter. Nu kommer Jimmy ner måste fixa lite granna... pengar kommer in och hoppar lika fort ut igen ;) Hej å hå vad de går! :D
Å japp, vi har haft lite fusk sällskap idag men annars har vi klarat oss fint här hemma! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar