onsdag 27 juni 2012

06.23

Dagen igår var kanon bra! Arvid var go å glad och Freja hade skött sig helt utan mamma i nästan fyra timmar :-) lite mat när jag kom till bilen sen sov hon hela vägen hem.
Svea svarade när ringde å så att jag ska hämta henne en annan dag ;-) menvi hämtade henne å hon var nöjd å glad. Hade lekt med morfar, "mormor", Gustav och sin nya idol Linnea :-)
Skönt när allt.fungerar.
Nu ligger jag i sängen å lyssnar på tystnaden... Freja somnade om nu efter maten, Svea å Arvid sover i sina sängar. De kan komma när som helst nu men inga små fötter än... :-)

4 kommentarer:

  1. Härligt när allt funkar;) mon lilla loppa vaknade först av barnen idag och sedan en efter en så nu är det full rulle......tur de stora vilar ögonen på tv:n en stund så jag kan lugga i sängen och läsa tidningen med en kopp kaffe. Trevlig dag önskas, kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt. Hur går allt hemma då? Fått in rutiner ordentligt? Stina är 2 veckor i dag och det rullar på bra här hemma.

    SvaraRadera
  3. japp kul va det , vi längtar till nästa gång
    trevligt när allt funkar och att alla är nöjda
    Hoppas dagen varit bra och att ni mår bra
    Sov så gott
    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Klart de blir snart igen.
      Imorse vid frukosten satt Svea i sina egna tankar och rätt var de var:
      - Nej sluta bråka, bara pussas och kramas!
      - Vem är de som bråkas frågad jag henne då.
      - Gustav, han ska bara pussa tjejen inte bråka ;)
      Kram

      Radera